Kiğılı, Hazır Giyim Sektöründe İlk Kez “Çağrı Merkezi Uygulaması” Başlatıyor

ANASAYFA, Anasayfa Manşet, Avm Haber

Türkiye’nin erkek giyiminde lider markası Kiğılı, Türkiye’de bir ilki gerçekleştiriyor. Hazır giyim sektöründe ilk kez kurulan ÇAĞRI MERKEZİ uygulaması ile, müşteri dilek ve istekleri anında Kiğılı genel merkezine ulaşacak, bu uygulama ile müşteri memnuniyetinde de maksimum başarı elde edilmiş olacak!

Dünyada ilk kez ABD’de istek ve şikayet iletme aracı olarak kullanılan Call Center/Çağrı Merkezi uygulaması, hazır giyim sektöründe ilk kez Kiğılı tarafından hayata geçiriliyor. Türkiye’de markaların genel olarak outsource ettiği uygulama, Kiğılı’da birebir genel merkezden uygulamaya sokuluyor.

Tüm Kiğılı müşterilerinin 0850 250 1938 no’lu telefon numarasından ulaşabilecekleri uygulama ile Kiğılı, Türkiye’nin dört bir tarafında bulunan müşterilerine ücretsiz hizmet verecek. Türkiye’nin en köklü erkek markası Kiğılı, marka bilinirliğini daha da artırmak amacıyla, kuruluş yılı olan 1938 rakamını çağrı merkezi numarası olarak özenle seçti. İlk etapta www.e-kigili.com online satış sitesi üzerinden alışveriş yapan müşterilere canlı destek amacıyla kurulan çağrı merkezi, mevcut durumda ürün sorunlarının dinleneceği ve aynı zamanda satış yapılabilen bir departman olarak yoluna devam edecek. Yaklaşık 1 yıldır üzerinde titizlikle çalışılan ve nisan ayında hayata geçecek olan bu proje için 300 bin TL’lik yatırım yapıldı. İlk aşamada 10 kişilik bir ekiple çalışmalarına başlayan grup, 2012 yılı sonunda 25 kişiye çıkmayı planlıyor.

Çağrı Merkezi uygulaması projesini hayata sokan Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, konu ile ilgili şu açıklamaları yapıyor: “Kiğılı olarak müşterilerimizin şikayetlerini dinlemek ve önerilerini ciddi bir önemle ele alıp çözümler üretmek, sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı müşteri memnuniyeti sağlamak, temel önceliğimiz. Bu önceliğimizin bir yansıması olarak memnuniyet sağlama yaklaşımımızı ‘önce müşteri’ temelinde şekillendirmekte ve müşterilerimiz için finansal değer yaratmanın yanı sıra, hizmette fark yaratmanın da gerekliliğine inanmaktayız. Bu amaçla kurduğumuz ücretsiz Call Center uygulamamız ve 0850 250 1938 numaralı telefon hattı ile, Türkiye’nin dört bir tarafından müşteri şikayet, dilek ve isteklerini alabiliyoruz. Türkiye’de hazır giyim sektöründe ve kendi bünyesinde call center uygulamasını ilk kez uygulamaya sokmanın sevincini ve gururunu yaşıyoruz. Projemiz gün geçtikçe büyümeye, bu uygulama için yapılan yatırımlarımız ise artmaya devam edecek”.

Müşteri ilişkilerine verdiği önemi ise Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem şöyle tanımlıyor; “Mağazada müşteriye verdiğiniz güven ve satış sonrası hizmetlere oldukça dikkat edilmeli. Bizim için müşterilerimizin görüş ve önerileri çok büyük önem taşıyor. Aldığımız geri bildirimler ile kendimizi geliştiriyoruz ve daha iyi hizmeti nasıl sunabiliriz sorusunu sürekli kendimize soruyoruz. Bu sene Singapur’da 15.si düzenlenen APRCE’de Aprce (Asya- Pasific Perakende Kongre ve Fuarı) Fabra Ödülleri, 17 ülke içinde (Avustralya, Çin, Tayvan, Fiji, Hong Kong, Hindistan, Endonezya, Japonya, Kore, Malezya, Moğolistan, Yeni Zelanda, Filipinler, Singapur, Tayland, Türkiye ve Vietnam) “Customer Service Excellency” / Müşteri Hizmetlerinde Üstün Başarı” ödülünün sahibi olduk. AMPD’nin Türkiye’de başarılı çalışmaları sonucu organizasyona aday gösterdiği Kiğılı, bu ödül ile uluslararası alanda da müşteri ilişkilerindeki üstün başarısını tescillemiş oldu”.

Kiğılı, hazır giyim sektöründe başlattığı bu uygulama ile, hedef kitlesinde maksimum müşteri memnuniyeti yakalayarak sektöründeki liderliğini de sağlamlaştırmış olacak.

Benzer Haberler

Bir Cevap Yazın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.