Tüketicinin aşkla bağlı olduğu marka

Avm Haber
Türkiye’nin Samimi Markaları ve Türkiye’nin Lovemark Markaları araştırmalarında hazır giyim sektöründe LC Waikiki birinci sırada yer aldı.
LC Wakiki Türkiye’nin Lovemark’ları listesinde 3 yıldır birinciliği kimseye kaptırmıyor.

Ipsos KMG şirketinin her 6 ayda bir yaptığı araştırmaya göre 2004’ten bu yana Türkiye hazır giyim pazarının lideri olan LC Waikiki, Türkiye’nin en samimi ve tüketicinin aşkla bağlı olduğu markası oldu.

MediaCat Dergisi ve Ipsos KMG işbirliği ile Türk tüketicisinin hayatındaki en samimi markaları belirlemek için 22 Ağustos-23 Eylül 2011 tarihleri arasında yapılan araştırmaya göre hazır giyim sektörünün en samimi markaları listesinde LC Waikiki yüzde 18’lik oran ile birinci sırada yer aldı. MediaCat Dergisi ile Ipsos KMG işbirliğiyle yapılan başka bir araştırma ile ise Türk tüketicisinin aşkla bağlı olduğu markalar belirlendi.

Türkiye’nin Lovemark’ları adlı bu araştırma 30 Mayıs-24 Haziran 2011 tarihleri arasında yapıldı. Bu yıl dördüncüsü yapılan araştırmaya göre LC Waikiki, Türk tüketicisinin aşkla bağlı olduğu markalar sıralamasında hazır giyim sektöründe birinci oldu. LC Waikiki Türkiye’nin Lovemark’ları araştırmasında 2009 ve 2010 yıllarında da birinci sırada yer almıştı.

Bir yanıt yazın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.